تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

تعمیرات تخصصی

تعمیرات ماشین های اداری شارژ کارتریج اچ پی کانن اپسون پاناسونیک سامسونگ لکسمارک شارپ

پرینتر 4 کاره Officejet Pro 8500 Wireless با قابلیت نصب مخزن

 

صفحه نمایش 3/4 اینچی رنگی این مدل لمسی بوده و یک کارت خوان کامل نیز در گوشه پایین سمت راست این دستگاه دیده می شود. دقت چاپ رنگی به 1200×4800 نقطه در اینچ و چاپ سیاه و سفید به 1200×1200 نقطه در اینچ می رسد.
روی صفحه اسکن HP Officejet Pro 8500 می توان اسنادی با حداکثر ابعاد 8/5 در 14 اینچ قرار داد و با دقت 4800 نقطه در اینچ اسکن کرد. این مدل با توجه به نامش دارای کارت شبکه بی سیم است. در ضمن، این محصول به کارت شبکه سیمی و پورت RJ-11 برای اتصال به خط تلفن و استفاده از قابلیت فکس مجهز است. همچنین این دستگاه دارای تغذیه کننده خودکار اسناد و چاپ دورو داخلی است.

ادامه مطلب ...

پرینتر 5 کاره HP Photosmart Premium باقابلیت نصب مخزن


شرکت HP خط تولید جدید چاپگری را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای سایت‌های اینترنتی گوگل، Nickelodeon و USA Today را بدون نیاز به رایانه شخصی چاپ کنند.

فناوری جدیدی که در این پرینتر استفاده می شود   TouchSmart Web نام دارد که در آن نقش رایانه‌های شخصی برای چاپ حذف شده است.

این چاپگر  به نمایشگر لمسی ویژه‌ای با فناوری TouchSmart می‌شود که این فناوری برای نخستین بار در رایانه‌های همه‌کاره که همه امکانات آن‌ها در نمایشگر جمع‌آوری شده، مورد استفاده قرار گرفت.

این محصول  از طریق نمایشگر لمسی که در قسمت فوقانی چاپگر قرار گرفته، به اینترنت متصل می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد پس از مشاهده تصاویر، متون، نقشه‌ها  و …، آن‌ها را چاپ کند.

پلتفورم مرکزی  این محصول Apps Studio نام دارد و امکان بارگذاری تصاویر و متون را از اینترنت فراهم می‌کند. نخستین چاپگر شرکت HP که این فناوری را در خود جا داده Photosmart Premium نام گرفته است و همراه با نمایشگر لمسی ۳/۴  اینچی و بلوتوث و شبکه وایرلس همه نیازهای شما را برای چاپ عکس بر آورده می کند.


این دستگاه دارای 5 کارتریج می باشد.

ادامه مطلب ...

پرینتر 3کاره A3 با قابلیت نصب مخزن OFFICEJET 7500A WIDE





 دستگاه چهارکاره7500A اچ پی قابلیت پرینت,اسکن و کپی را دارد. ظرفیت چاپ ماهانه ی این دستگاه 7000 برگ است. این دستگاه اولین دستگاه چهارکاره ارزان قیمت اچ پی است که با A3 کار می کند.

سرعت چاپ مشکی A4 این دستگاه ۳۳ برگ و سرعت چاپ رنگی A4 آن ۳۲ برگ است و سرعت کپی آن در دقیقه 9 برگ A4  است. از دیگر قابلیت های این دستگاه حافضه داخلی این دستگاه است که 128 مگابایت ظرفیت دارد. کیفیت چاپ مشکی و رنگی 7500A به ترتیب 600 و 1200×4800  DPI است.
نوع اسکنر این دستگاه تخت است و سازگار با سیستمهای عامل windows,xp,vista7 و مکینتاش است.
7500A قابلیت اتصال با USB2.0 و کارت حافضه wifi 802H را نیز دارا می باشد.
این دستگاه برای کاربران اداری توصیه شده است.
یکی از نکات بارز این دستگاه این است که شرکت اچ پی برای اولین بار از نرم افزار ArcSoft استفاده کرده است. این نرم افزار این امکان را می دهد که دستگاه دو قسمت جدا از هم را به طور خود کار شناسایی کرده و به هم متصل می کند.
یکی از مزیت های این دستگاه قیمت پایین آن نسبت به مدل های مشابه موجود در بازار است.

: نقاط قوت و ضعف
سرعت چاپ بسیار بالا
امکانات اتصالاتی بسیار عالی WiFi و Ethernet
پشتیبانی از ePrint
قابلیت نصب مخزن جوهر
قابلیت اسکن A3 از طریق نرم افزار

فقدان Automatic Duplexer
ظرفیت کاغذ محدود به 150 برگ
کیفیت نه چندان بالا در چاپ متن

ادامه مطلب ...